Extra bezorgopties
Afgezien van de standaardbezorging die bij de prijs is inbegrepen, kunt u tegen een bescheiden meerprijs kiezen voor een aantal extra opties.
Standaardbezorging
Wanneer u een product bestelt, is de prijs die wordt weergegeven inclusief standaardlevering:
- Het product wordt achter de eerste drempel van uw huis gezet. Als de eerste drempel van uw woning niet op de begane grond is (bijvoorbeeld in geval van een appartement of bovenwoning), dient er een lift in het complex aanwezig te zijn. Indien dit niet het geval is kunt u kiezen voor de Top Service.
- Indien gewenst neemt de bezorger het verpakkingsmateriaal mee terug.
- Het is mogelijk om een oud en gelijkwaardig apparaat kosteloos door de bezorger te laten afvoeren, deze dient dan wel ontkoppeld bij de deur klaar te staan.
- U kunt ervoor kiezen om vooraf te betalen via bank of iDeal, of u kunt bij de bezorgers pinnen of met gepast geld betalen.
Top Service
- In de meeste gevallen wordt hier €24,95 voor gerekend, dit kunt u zien op de pagina van het product.
- Het apparaat wordt, op een door u gewenste en aangegeven, goed bereikbare plek geplaatst. Dit kan eventueel ook de 1e of 2e etage zijn, mits goed bereikbaar.
- Uw apparaat wordt aangesloten op de bestaande aansluiting. Let op: het apparaat wordt NIET ingebouwd.
- Uw apparaat wordt voor u ingeschakeld en getest op werking.
- Gas-, elektrische en inductiefornuizen/kookplaten niet door ons worden aangesloten, hiervoor raden wij u aan een gecertificeerde installateur in te schakelen.
- Controleert u zelf alles goed op eventuele beschadigingen. Indien u aangeeft dat er geen sprake is van schade, kunt u naderhand niet meer reclameren. Dit geldt tevens indien u heeft aangegeven het apparaat in de verpakking te laten en de verpakking onbeschadigd is.
24-Uurs Service
Voor een groot gedeelte van Nederland is er een optie tot 24-uurs service: uw bestelling wordt dan de dag nadat u de bestelling heeft geplaatst bij u geleverd. Bij de apparaten waarbij dit mogelijk is staat dat aangegeven onder het tabblad "levertijd." U kunt dit tijdens het invoeren van de bestelling aangeven op de zichtbare kalender.
- Wij brengen geen extra kosten in rekening voor de 24-uurs service.
- De werkdag voor levering moeten wij voor 22.00 uur de order van u hebben ontvangen.
- Indien u gebruik wilt maken van de 24-Uurs Service, kunt u dit aangeven door bij bestelling de gewenste leverdatum aan te geven (dit zal dan de dag na het plaatsen van de bestelling zijn).
- Het apparaat moet op voorraad zijn. Normaal gesproken zijn alle producten waarbij de 24-uurs levering mogelijk is ruim op voorraad. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om deze informatie zo juist mogelijk weer te geven kan het voorkomen dat de informatie alsnog niet kloppend is.
Inbouwen
Wanneer u geen tijd heeft of het niet aandurft om uw inbouwapparatuur zelf in te bouwen of te vervangen kunt u dit vakkundig door een gespecialiseerde inbouwmonteur laten doen. De monteur bouwt eventueel het oude apparaat uit en het nieuwe apparaat wordt ingebouwd in een standaard nis. Het keukenpaneel wordt van het oude apparaat gehaald en op het nieuwe gemonteerd. Eventueel nemen we het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat mee retour.
- Het tarief wordt vermeld bij het apparaat
- De inbouwnis dient geschikt te zijn voor het product wat u hierin wilt plaatsen. Met name bij inbouw koel/vriescombinaties is het van belang dat de scheiding van de keukendeuren op de juiste hoogte zit.
- De monteur is niet in staat/bevoegd uw keuken aan te passen.
- Voor het inbouwen gaat de monteur niet boren of zagen.
- Alle aansluitingen dienen aanwezig te zijn binnen het bereik van de aansluitsnoeren en/of slangen van de apparatuur (deze zijn normaal gesproken ongeveer 1.20 meter lang).
- De monteur is alleen en kan apparatuur geen verdieping omhoog tillen indien er geen lift aanwezig is. Wilt u dit toch, dan kunt u een Top Service afsluiten.
- De levertijd voor het inbouwen van een apparaat wijkt af van de normale bezorging en is van meerdere factoren afhankelijk. Normaal gesproken gebeurt het leveren uiterlijk binnen 10 dagen.
- Mocht tijdens het inbouwen blijken dat het apparaat niet past en dus niet ingebouwd kan worden, berekenen wij €60,- voor een tevergeefs bezoek.
Wijzigen draairichting deur
Soms is het noodzakelijk de draairichting van de deur van een apparaat om te draaien, denk hierbij aan bijvoorbeeld (inbouw)koelkasten.
- In de meeste gevallen wordt hier €37,50 voor gerekend, dit kunt u zien op de pagina van het product.
- Kan niet bij elk product, bij productspecificaties staat aangegeven of het omdraaien van de deur voor het betreffende product mogelijk is.
- Deze service is alleen mogelijk indien u ook een Top Service heeft afgesloten.
- Het product kan niet meer retour worden gezonden, aangezien het overeenkomstig uw specificaties is aangepast.
Apparaat aansluiten op trekschakelaar
Wanneer u een wasmachine of wasdroger in de badkamer of op een andere vochtige plaats staat, kan deze soms moeten worden aangesloten op een trekschakelaar. Dit kunt u als extra service door ons laten doen.
- Deze manier van aansluiten komt vaak alleen nog voor in oudere huizen.
- Een trekschakelaar herken je aan een wit kast met een touwtje er aan. Vaak voorzien van een lampje.
- Op het snoer wat bevestigd zit aan de trekschakelaar wordt een contra stekker gemonteerd.
- Hier wordt vervolgens de stekker van de wasmachine of droger ingestoken.
- Deze aansluiting zorgt ervoor dat de originele stekker van het apparaat intact blijft.
- Mocht het in de toekomst nodig zijn dan kunt nu voortaan zelf de stekker erin en uit halen om het apparaat evt te verplaatsen.
- In de meeste gevallen wordt hier €37,50 voor gerekend, dit kunt u zien op de pagina van het product.
- Het installeren van een nieuwe trekschakelaar of het repareren van defecte trekschakelaar valt niet onder onze service.
- Tuimelschakelaars kunnen wij niet aansluiten. (een schakelaar voor zowel de wasmachine als droger)
- Twijfelt u of deze service bij u nodig is? Neem dan gerust contact op met onze service medewerkers via 013-5070795.